Min Värld Kapitel 27

Tidigare:

Vi gick in i köket och Pattie var snabbt framme vid mig och gjorde samma sak som Diane nyss hade gjort. När även Bruce hade gett mig en kram satte sig alla vid bordet och åt middag som Diane hade lagat. Den middagen som gjorde att man kände sig hemma. 

 

Emelies perspektiv:

Efter middagen hade vi åkte hem till mig och lämnat alla mina saker. Efter det hade vi spelat tv-spel med Chaz i någon timme innan vi åkte hem till Justin igen där jag skulle sova.

Jag kunde höra Justin hjärtslag tydligt. Han andades tungt och jag antog att han redan sov. Jag lyfte mitt huvud från hans bröst och tittade på honom. Jag log lite innan jag pussade honom på kinden och la mig ner med ryggen emot honom för att somna. Jag kände hur hans armar kramade mig hårt och sen pussade han mig på kinden.

-         Jag har saknat dig! Viskade han. Jag snurrade runt i hans armar och la mina händer mot hans bröst. Jag tittade honom djupt i ögonen och log.

-         Jag har saknat dig också! viskade jag tillbaka. Han lutade sig fram och gav mig en lång kyss. Han snurrade runt och plötsligt låg han på mig. Han hade en hand på varje sida av mitt huvud och mina händer strök honom över ryggen.

-         Du är underbar och jag älskar dig mer än något annat! Sa han och log.

-         Jag älskar dig också! sa jag och la mina armar runt hans nacke.

Han kysste mig igen och sen log han. Han la sig ner bredvid mig igen och höll mig nära honom. Jag la mina händer på hans och log för mig själv.

Justins perspektiv:

Jag kände att hon la sina händer på mina och jag började le för mig själv. Det var underbart att ha henne här igen.

Jag vaknade tidigt morgonen efter av att min mobil ringde. Jag sträckte ut handen och tog upp min mobil SCOOTER stod det på displayen. Jag suckade och tyckte på grön lur.

-         Justin! Sa jag med tröt röst.

-         Du har en sista minuten intervju om 1 timme! Sa han och lät stressad.

-         Okej? Sa jag med frågande ton.

-         Bilderna på dig och Emelie har läkt ut och dom har frågor om er två! Sa han fortfarande med stressad röst.

-         Vilka bilder? Sa jag och försökte lista ut vad han pratade om.

-         Dom från flygplatsen, där ni kysser varandra! Sa han med retsam ton.

-         Det är nu du har din chans att göra ert förhållande officiellt, ta med dig Em! fortsatte han och lätt fortfarande lite retsam.

-         Okej ses om en timme! Sa jag och la på.

Jag pussade Em i pannan och hon öppnade långsamt ögonen.

-         God morgon underbara! Sa jag och log.

-         God morgon! Log hon och gäspade.

-         Scooter ringde och sa att jag har en intervju! Sa jag och tittade på henne.

-         Lycka till! Sa hon och vände sig om för att somna igen.

-         Vi ska vara där om en timme. Sa jag och strök henne över ryggen.

-         Vi? Sa hon förvånat och vände sig igen.

-         Japp vi ska göra vårt förhållande officiellt! Sa jag och log stort. Hon sken upp i ett leende och pussade mig på munnen innan hon gick upp och gjorde sig i ordning. Jag följde hennes förslag och gick och tog på mig ett par jeans och en vit t-shirt.

Vi hoppade in i bilen när Scooter kom och hämtade oss. Han hälsade glatt och sedan började han köra mot studion där radio intervjun skulle vara. Vi hoppade ur bilen och Kenny möte upp oss så vi kunde ta oss förbi alla fans.

Emelies perspektiv:

Vi gick upp för några trappor och in genom en stor dörr. Vi gick in i ett rum med flera mikrofoner och ett bord i mitten. Längst in i rummet fanns en stor soffa. Vi hälsade på programledarna och sen satte sig Justin på en utav stolarna runt bordet. Jag, Kenny, Usher och Scooter satte oss i soffan och väntade på att intervjun skulle börja.

-         Rey här och vi har Justin Bieber med oss i studion! Sa Rey med glad röst.

-         Hej! Sa Justin lika glatt och log stort.

-         Så Justin, hur går det med musiken? Frågade Rey och lutade sig mot bordet.

-         Det går bra, jag har haft några konserter och vi planerar en ny tour! Sa Justin och log samtidigt som Ray nickade.

-         Och hur går det med tjejer då? frågade Rey och skrattade lite.

-         Emm… Justin log lite nervöst och gjorde en hairflip.

-         Det kom ut bilder på dig och en tjej som kysstes på flyggplatsen igår, stämmer det? Rey log retsamt.

-         Haha ja det gör det! Skrattade Justin.

-         Så vad heter hon? Sa Rey och log nyfiket.

-         Hon heter Emelie. Sa Justin och log mot mig.

-         Så dejtar ni? Rey log fortfarande retsamt.

-         För att vara exakta så är vi tillsammans! Sa Justin och log stort.

-         Verkligen?! Sa Rey och såg chockad ut.

-         Japp! Log Justin.

-         Så vi har faktiskt Emelie här i studion, kan du berätta lite om dig själv? Sa Rey och gjorde ett tecken som visade att jag skulle komma. Jag satte mig på stolen bredvid Justin och satte på mig hörlurarna. Justin log uppmuntrande mot mig så jag började prata.

-         Emm ja jag heter Emelie Eldi och är 15 år och jag kommer från Sverige. Sa jag och log.

-         15 säger du, Justin är hon inte lite för ung för dig? Frågade Rey och vände sig mot Justin.

-         Romeo var 19 och Julia var 14, jag är hennes Romeo och hon är min Julia! Log Justin.

-         Okej då din lilla romantiker, då är det väll officiellt nu då! grattis och tack för att ni ville komma! Log Rey.

-         Tack! Sa både jag och Justin glatt. 

Vi reste oss och Justin tog min hand. Vi gick ut och Kenny hjälpte oss förbi alla fans som stod utanför. Vi hoppade in i bilen och började åka.

-         Det är nu allt börjar på riktigt, det vet du va? Sa Scooter och log mot mig i backspegeln.

-         Jag vet! Sa jag och log stort samtidigt som Justin flätade ihop våra fingrar.

2012-10-31 @ 16:53:39





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback