Min Värld Kapitel 11


Tidigare:

Jag stängde av tv och tog min mobil sen gick jag ut i hallen och tog på mig mina lila supras. Jag gick ut till bilen och körde iväg mot Ems hus.




Emelies perspektiv:

När jag hade smsat färdigt med Justin la jag ner mobilen i min handväska. Jag tog min stora svarta resväska som jag hade kläder, skor och min necessär i och gick ner och ställde den i hallen. Sen sprang jag upp igen och hämtade min handväska. När jag kom ner i hallen igen la jag handväskan på soffan och sen gick jag in i köket. Jag tog en lapp och en penna, sen skrev jag ett meddelande till pappa.



Justin kom och hämtade mig tidigt så jag är redan där! Älskar dig// Emelie

 

 

Jag lämnade lappen på bordet sen gick jag och satte mig i trappan för att vänta på Justin. Jag tog upp mobilen och loggade in på Facebook. Felicia och Jenny hade skrivit att dom saknade mig på min logg så jag bestämde mig för att skriva ett inlägg.



Har det underbart här i Stratford! Har spenderat mycket tid med mina nya vänner här i Kanada, ska faktiskt bo hos en utav dom i några veckor framöver! Sitter och väntar på att bli hämtad. Saknar er alla!

 

 

Jag hörde att Justin svängde in på uppfarten så jag skickade iväg inlägget och loggade ut. Jag tog på mig mina flipflopps och tog mina väskor, sen sprang jag ut till bilen där Justin stod och väntade.

-         Hej baby! Sa han och log.

-         Hej snygging! Log jag tillbaka.

 

 

Han tog mina väskor och la in dom i bilen medans jag gick och låste dörren. När jag kom tillbaka hoppade vi in i bilen och Justin gav mig en lång kram. När han släppte mig tittade han mig i ögonen och log.

-         Jag har saknat dig! Sa han.

-         Jag har saknat dig också! sa jag och log. Han böjde sig fram och gav mig en lång passionerad kyss.

 

 

Vi parkerade bilen på uppfarten utanför Justins mormor och morfar och hoppade ur. Justin tog min väska i ena handen och sen tog han min hand i den andra. Han log mot mig och sen gick vi mot huset. Han öppnade dörren och släppte min hand. Han ställde ner väskan i hallen och tog av sig sina skor. Jag gjorde det samma och sen gick vi in i köket.

-         Hej ungar! Sa Bruce glatt när vi kom in i köket.

-         Hej morfar! Sa Justin och log.

-         Hej! Sa jag glatt tillbaka.

-         Vart är mamma och mormor? Frågade Justin och tittade sig omkring.

-         Dom åkte till Walmrart´s och handlade middag. Sa Bruce och log.

-         Jag tänkte åka till kyrkan och hjälp till om några minuter men ni klarar er själv va? Sa han och tittade på oss.

-         Ja det gör vi! Sa Justin och log mot honom.

 

 

Justin tog mina väskor i hallen och sen gick vi upp till hans rum. Justin hade rensat en hylla till mig i hans garderob där jag kunde ha mina kläder så vi började packa upp allting. När vi nästan var klara kom jag på vad jag hade glömt.

-         Fan, jag glömde min pyjamas! Sa jag och slog mig i pannan.

-         Du kan ju alltid sova utan?! Sa Justin och blinkade till mig.

-         Haha du önskar det va? Sa jag och slog honom lätt på armen.

-         Klart jag gör! Sa Justin och skrattade lite innan han gav mig en puss.

-         Nej men seriöst, du kan få låna en t-shirt av mig att sova i. sa han och tittade på mig.

-         Tack! Sa jag och gav honom en puss på kinden.

 

 

När vi hade packat upp allt bestämde vi oss för att hänga med Chaz och Ryan. Dom var hemma hos oss på några minuter. Vi satte oss i vardagsrummet och tittade på film men det slutade med att alla förutom jag och Chaz somnade.

-         Så hur känns det att vara Biebers flickvän då? frågade Chaz och tittade på mig med ett retfullt leende på läpparna.

-         Det känns ganska bra! Men hur känns det för er då? ni tror väll inte att jag ska ta eran bror ifrån er! Sa jag och log.

-         Haha nej det tror vi inte! Men jag måste erkänna att det känns lite konstigt att min bror och min tvillingsyster har något på gång. Sa han och lipade.

-         Men haha! Sa jag och slog honom på armen.

-         Du vet att du alltid kommer vara den bästa Chaz! Sa jag och tittade allvarligt på honom.

-         Det kommer du också vara! Sa han och gav mig en kram.

-         Chaz jag vet att du är avundsjuk men skaffa en egen tjej och lämna min ifred! Sa plötsligt Justin och tittade upp på oss. Efter någon sekund brast alla ut i skratt.

-         Va? Sa plötsligt Ryan och tittade trött upp på oss alla. Då började vi skratta ännu mera.

 

 

Jag älskade verkligen att vara här i Stratford! Jag kände mig mer hemma här än vad jag någonsin har gjort i Sverige! Jag älskade att spendera varje sekund tillsammans med mina bästa vänner och min pojkvän. Även om det inte var officiellt än så var Justin fortfarande min pojkvän! Att veta att den här underbara sommaren faktiskt skulle ta slut gjorde ont! Jag ville inte åka hem och lämna allt jag hade här, för jag vet ju inte om jag kommer komma tillbaka! Jag vill inte att Justin ska vara någon sommarromans eller att Chaz och Ryan bara var några vänner jag var med över sommaren bara för att slippa vara ensam! Jag älskade dom verkligen, varenda en av dom!



Justins perspektiv:

-         Justin, lova mig att det här inte bara är en sommarromans! Sa plötsligt Em när vi senare på kvällen låg i min säng för att sova. Hon vände sig om och tittade mig djupt i ögonen.

-         Emelie Eldi, jag lovar dig att det här inte är någon sommarromans! Sa jag allvarligt och tittade tillbaka in i hennes vackra ögon.

-         Vad händer när jag måste åka hem då? frågade hon tyst och tittade ner.

-         Jag vet faktiskt inte… sa jag nästan lika tyst som henne.

-         Jag vill inte förlora dig och alla andra bara för att jag inte kan stanna här i Stratford Justin! Hon tittade allvarligt på mig.

-         Jag vill inte förlora dig heller, och det kommer inte hända heller, jag lovar! Sa jag och kramade henne.

-         Du betyder otroligt mycket för mig Justin Drew Bieber! sa hon tyst i mitt öra. Jag släppte henne och tittade henne i ögonen.

-         Du betyder otroligt mycket för mig också Emelie Maria Eldi! Sa jag och kysste henne passionerat.

2012-05-03 @ 20:01:04





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback