Min Värld Kapitel 15


Tidigare:

Jag vände mig om och vinkade en sista gång innan jag gick på planet bort från Kanada och dom jag älskar hem till Sverige och dom jag älskar, frågan var bara vad jag älskade mest!



Emelies perspektiv:

Jag tog min väska och gick för att hitta mamma. När jag såg henne rusade jag in i hennes armar och vi kramades länge.

-         Gud vad jag har saknat dig gumman! Hur har du haft det? Sa hon och log stort.

-         Jag har saknat dig också! jag har haft det fantastiskt bra! Sa jag och log men jag kände fortfarande lite smärta över att lämna Kanada.

 

 

Vi hoppade in i bilen och pratade om allt jag hade gjort och om mina nya vänner. När vi äntligen kom hem slängde jag mig på sängen och mamma kom upp med min väska till mitt rum. jag orkade inte packa upp men sen kom jag på vad Justin hade sagt om överraskningen och skyndade mig att öppna väskan. Jag tog upp lådan som låg där och satte mig på sängen och öppnade den.



Justins perspektiv:

-         Upp med hackan pojke! Sa Morfar där vi satt vid köksbordet och åt middag. Em hade varit borta i några timmar och jag saknade henne redan.

-         Tack för maten! Sa jag och reste mig.

-         Dom här 4 månaderna kommer gå fortare än du tror gubben! Sa mamma och log.

-         Ja jag hoppas det! Mumlade jag och började gå mot mitt rum.

Jag slängde mig på sängen och tog upp min mobil som låg i fickan, jag loggade in på twitter och skrev

The best summer in my life just ended #sadtruth

Precis när jag hade skickat iväg tweeten plingade min mobil till, sms från Em. jag öppnade det snabbt.

Hej baby, tack för överraskningen! Jag älskar dig mer än något på jorden och jag saknar dig redan xxEm



Haha det var så lite så ;) saknar och älskar dig också xxJB

Svarade jag snabbt.



Emelies perspektiv:

I lådan låg ett brev och en tröja. Jag tog först upp tröjan, det var Justins svarta t- shirt som jag lånade och sov i när jag hade glömt min pyjamas. Jag behövde inte ens lukta på den för att känna Justins doft. Jag kände hur tårarna började bränna men vägrade gråta igen! Jag la ner tröjan i lådan igen och tog upp brevet och läste det.



Inga ord i världen kan beskriva vad jag känner för dig! Att säga att jag älskar dig är inte tillräkligt för jag känner mer än så för dig! Jag kan inte leva utan dig, jag behöver dig lika mycket som jag behöver luft! Du är min värld, mitt hjärta, mitt liv, mitt allt! Du och jag för alltid!

JUSTIN DREW BIEBER

LOVES

EMELIE MARIA ELDI

 

 

Jag vek ihop brevet och kände hur tårarna rann ner för mina kinder, jag tog upp mobilen och skickade ett sms till Justin och fick snabbt svar. Jag hörde hur min dörr öppnades och torkade snabbt bort tårarna och tittade på mamma.

-         Vad är det gumman? Sa hon och tittade oroligt på mig samtidigt som hon satte sig bredvid mig på sängen.

-         Inget! Sa jag och tittade ner på mina händer.

-         Du vet att du kan säga allt till mig gumman?! Sa hon och jag kände hur hon fortfarande tittade på mig.

-         Det är bara det… började jag och mamma tittade på mig för att jag skulle fortsätta.

-         Jag vet inte hur jag ska klara det här! Sa jag och tårarna började rinna igen.

-         4 månader ifrån Justin, Ryan och Chaz är för mycket! sa jag och tittade på mamma.

-         Ja men du kommer klara det jag lovar. När skolan börjar får du annat att tänka på! Sa mamma och log. Jag gav henne en kram och sen gick vi båda och la oss.

 

 

Jag vaknade sent morgonen efter och mamma hade redan åkt till jobbet. Jag masade mig upp ur sängen och hoppade in i duschen. När jag var klar tog jag på mig mina rödsvart rutiga shorts och en vit t- shirt. Jag gick ner i köket och åt frukost sen bestämde jag mig för att slappa resten av dagen. Det var bara 3 dagar kvar tills skolan började.



Justins perspektiv:

När jag vaknade på morgonen gick jag med en suck ur sängen och gick till köket för att äta frukost. När jag var klar gick jag tillbaka till mitt rum och började packa min väska, i morgon skulle jag och mamma åka hem till ATL igen.

 

 

Efter 1 timme hade jag packat färdigt och då bestämde jag mig för att ringa Chaz och fråga om han och Ryan ville spela basket.

Vi bestämde träff på basketplanen och jag skyndade mig iväg. Jag ville verkligen spendera den sista tiden här i Stratford med mina vänner.

 

 

-         Aye Justin!! Jag hörde Ryan ropa långt borta.

-         Ehh va? Sa jag och tittade på honom.

-         Vad tänker du på? Sa han och tittade på mig med en konstig blick som var svår att uppfatta.

-         Inget… sa jag och tittade ner i marken. Men jag ljög! Mina tankar var riktade mot förra gången vi hade spelat basket, med Em…


Vi hade delat upp oss i lag, jag och Ryan mot Em och Chaz.

-         Och Chaz gör en poäng till! Ropade Chaz och sprang runt som ett flygplan över hela planen. Jag hörde Em skratta sitt fina skratt och tittade på henne, hon var så vacker. När Chaz äntligen slutat tönta sig och vi kunde spela igen var Ryan snabb med bollen och dribblade bort Chaz men sen kom Em och tog bollen ifrån honom. Ryan såg helt chokad ut där han stod helt plötsligt utan boll. Jag försökte ta bollen ifrån Em men det gick inte så bra så istället lyfte jag upp henne och hon började skratta.

-         Fuuusk! Ropade hon samtidigt som hon skrattade.

-         Justin släpp ner mig! Skrattade hon.

-         Bara om jag får en puss! Sa jag och gjorde en hundvalpsblick.

-         Men ska vi spela seriöst eller?! Sa Ryan och försökte se allvarlig ut, han lyckades nästan men sen brast Chaz ut i skratt och då var det kört. Det slutade med att 3 sekunder senare låg vi alla 4 på marken och skrattade.


2012-05-16 @ 19:32:29





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback