Min Värld Kapitel 12



Tidigare:

-         Jag vill inte förlora dig och alla andra bara för att jag inte kan stanna här i Stratford Justin! Hon tittade allvarligt på mig.

-         Jag vill inte förlora dig heller, och det kommer inte hända heller, jag lovar! Sa jag och kramade henne.

-         Du betyder otroligt mycket för mig Justin Drew Bieber! sa hon tyst i mitt öra. Jag släppte henne och tittade henne i ögonen.

-         Du betyder otroligt mycket för mig också Emelie Maria Eldi! Sa jag och kysste henne passionerat.



Emelies perspektiv:

Jag vaknade vid 10 morgonen efter, jag kände Justins armar runt mig och tittade upp för att se om han fortfarande sov vilket han gjorde. Jag ville inte väcka honom och det var så varmt och mysigt i hans famn så jag bestämde mig för att ligga kvar. Efter en halvtimme var jag väldigt varm och hungrig så jag bestämde mig för att försöka väcka Justin.

-         Baby. Viskade jag och smekte honom över kinden.

-         Mmm. Mumlade han och vred lite på sig.

-         Jag är hungrig, ska vi gå upp? Frågade jag och pussade honom lätt på kinden.

-         Strax. Sa han och sträckte på sig. Han snurrade runt så vi låg ansikte mot ansikte.

-         Jag älskar dina ögon! Sa jag och tittade in i hans bruna ögon och log.

-         Och jag älskar dina! Sa Justin och kysste mig. När våra läppar särades började vi båda le.

-         Ska vi gå upp? Frågade jag och fortsatte le.

-         Mer! Sa Justin och tryckte sina läppar mot mina ännu en gång och jag kunde inte låta bli att fnissa lite.

 

 

Vi kom ner i köket där dom andra satt och drack kaffe. Alla sa god morgon och sedan började jag och Justin äta frukost.

-         Så vilka planer har ni för dagen då? frågade Bruce och tittade på mig och Justin.

-         Vi funderade på att åka och shoppa och sen hänga med Ryan och Chaz om dom inte vill följa med och shoppa. Sa Justin och log.

-         Så trevligt! Sa Bruce och log.

-         Bara ni är försiktiga! Sa Pattie och tittade allvarligt på oss.

-         Ja jag lovar! Sa Justin och log mot henne.

-         Och jag lovar att se till att han håller sitt löfte! Sa jag och log.

 

 

När vi hade ätit färdigt gick vi upp på Justins rum. Jag gick in i garderoben och tog fram mina vita shorts och ett ljusgrönt linne sen gick jag och tog en dusch. När jag var klar tog jag på mig mina kläder och fönade mitt hår. När jag var klar gick jag ut till Justin som precis hade tagit på sig sina byxor. Jag smög upp bakom honom och kramade honom. Sen kysste jag honom mjukt i nacken. Justin snurrade runt i mitt grep och tittade på mig. Han strök bort håret som hängde i mitt ansikte och tittade på mig med allvarlig blick.

-         Vad är det? Sa jag och tittade bekymrat på honom.

-         Jag tänker bara på hur vacker en person kan vara… sa han och såg besvärad ut.

-         Vad menar du? Sa jag och la mina händer på hanns bara bröst.

-         Du är den vackraste människan på hela jorden! Både på insidan och utsidan. Han tittade djupt in i mina ögon och jag log lätt mot honom innan jag pussade honom på kinden.

 

 

När vi hade gått i säkert 10 affärer och jag hade köpt några tröjor och några skor och Justin hade köpt ett par jeans och några tröjor bestämde vi oss för att åka hem.

-         Gå ut i bilen så kommer jag, jag ska bara fixa en sista sak. Sa Justin och log hemlighets fullt.

-         Okej… Sa jag och tittade fundersamt på honom men gjorde som han sa.

När Justin äntligen kom ut i bilen och vi kunde åka hem kunde jag inte låta bli att fråga.

-         Vad var det du köpte? Jag tittade hoppfullt på honom.

-         Det får du se sen! Sa Justin och blinkade med ena ögat innan han gav mig en puss på kinden.



Justins perspektiv:

Medans Em sprang in med allt vi köpt passade jag på att ringa grabbarna. Vi bestämde oss för att mötas nere på stranden om 10 minuter. När Em kom tillbaka med alla grejer som vi skulle behöva på stranden åkte vi iväg.

 

 

-         Aye Ryan, Chaz! Ropade jag och dom båda vände sig om.

-         Aye vi har platser där borta! Ropade Chaz och pekade bort mot högra sidan av stranden.

När jag och Em hade tagit våra grejer och kommit fram till våran plats gav alla varandra en kram och vi började packa upp.

-         Aye ska ni med och spela basket i morgon? Sa plötsligt Ryan när vi hade legat och solat ett bra tag. Jag tittade på Em och Chaz och dom nickade.

-         Absolut! Sa jag och log stort. Jag såg i ögonvrån hur Em smög sig upp och började gå mot vattnet. När hon stod två meter från filten vi låg på vände hon sig mot oss andra.

-         Sisten i! ropade hon och började springa.

-         Aye! Ropade jag och började också springa. När jag kom ifatt henne lyfte jag upp henne och hon tog ett hårt grep om min hals.

-         Du kan inte fuska sådär förstår du väll! Sa jag och tittade allvarligt på henne.

-         Nu måste du betala! Sa jag och släppte henne rakt ner i det kalla vattnet innan hon han reagera. När hon kom upp till ytan igen tittade hon surt på mig och jag kunde inte låta bli att skratta.

-         Nu ska du också betala! Sa hon och slängde sig över mig och gav mig en lång kyss.

-         Skaffa ett hotellrum istället! Sa Chaz retfullt.

-         Ha ha! Sa jag och himlade med ögonen.

-         Skaffa en tjej så slipper du vara så avundsjuk! Sa Em och lipade åt honom.

-         Aj den sved! Sa Chaz och spelade sårad. Det ända jag kunde göra var att skratta åt mina så otroligt töntiga men underbara vänner.


2012-05-06 @ 12:42:32





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback