Min Värld Kapitel 19


Tidigare:

Vi tog våra väskor och gick mot utgången för att möta pappa. När jag såg honom började jag le men när jag såg personen som stod bredvid honom klarade jag det inte längre. Jag släppte mina väskor och sprang mot hans öppna armar.

Emelies perspektiv:

När jag kom fram till honom såg jag ett leende leka på hans läppar innan jag kastade mig i hans famn.

-         gud vad ja har saknat dig Chaz! Sa jag och log.

-         Jag har saknat dig också tweenie! viskade han i mitt öra.

-         Jag också så dela med dig av kvinnan broder! Sa plötsligt Ryan som stod bakom mig och log.

-         Ryan! Skrattade jag och slängde mig i hans famn också

-         Tjenare syrran! Sa han och log.

När vi satt i bilen på väg hem kunde jag inte sluta le. Ryan och Chaz satt och tjafsade som dom alltid gjorde och jag var äntligen tillbaka i Stratford. Allt jag kan säga är FANTASTISKT!

När jag hade packat upp allt som jag behövde packa upp hoppade jag in i duschen och tog en snabbdusch. När jag var klar satte jag upp håret i en sedfläta och sen tog jag på mig ett par tights och en lila tunika. Jag tog en svart tun kofta över för att inte frysa. När jag var klar tog jag min påse med julklappar och gick ner i vardagsrummet och la dom under granen. När jag var klar skulle jag precis springa upp på mitt rum igen när det knackade på dörren. Jag gick ut i hallen och öppnade. Jag bara stod där och tittade framför mig. Jag kände hur en tår rann ner för min kind och jag började le. Efter tre sekunder kastade jag mig i famnen på honom.

Justins perspektiv:

Jag såg en tår falla innan hon började le. Hon kastade sig i min famn och jag pressade henne hårt mot mitt bröst. Jag kunde inte fatta att jag äntligen hade henne i min famn igen.

-         Justin! Mumlade hon i min tröja samtidigt som hon drog in min doft.

-         Em! Sa jag och även jag drog in hennes doft. Vi stod där länge och bara kramades. Efter ett tag släppte jag henne och hon tittade in i mina ögon. Jag tog min hand och torkade bort tårarna från hennes kinder. Sen kysste jag henne passionerat. När våra läppar skildes åt stängde jag dörren som fortfarande stod öppen och sen pussade jag henne igen och igen och igen.

Emmelies perspektiv:

När han hade stängt dörren överföll han mig med pussar. Det måste ha varit minst 5000 på rad eller nått. När han slutade kunde jag inte låta bli att fnissa. Jag var så glad att äntligen få se honom igen. Han tittade in i mina ögon och log.

-         Jag älskar dig! Sa han och fortsatte le.

-         Jag älskar dig också! sa jag och tog hans hand. Han flätade ihop våra fingrar och sen gick vi upp på mitt rum.

Justin satte sig på sängen och tittade på mig medans jag satte igång filmen. När jag var klar kröp jag upp bredvid honom och han la armarna om mig. När halva filmen hade gått tröttnade vi och började prata istället.

-         Jag ser att du fortfarande har ringen på dig! Sa Justin plötsligt med ett stort leende på läpparna.

-         Jag tar aldrig av den! Sa jag och log tillbaka.

-         Inte jag heller, och konstigt nog har ingen märkt den! Skrattade Justin. Hans skratt klingade i mina öron.

-         Så det är fortfarande ingen som vet om oss? Sa jag och tittade på honom med ett leende.

-         Nej, men jag älskar dig lika mycket ändå! Det vet du va? Sa han och tittade allvarligt på mig. Jag kysste honom mjukt på läpparna och sa sedan.

-         Det vet jag! Med ett leende. Vi fortsatte att prata om allt mellan himmel och jord. Efter 3 timmar kom mamma och pappa hem med all julmat som dom hade varit och handlat.

-         Jag vill att du träffar min mamma! sa jag och log samtidigt som jag sträckte min hand mot Justin. Utan att säga ett ord tog han den och reste sig ur sängen. Vi gick hand i hand ner till köket där mamma och pappa plockade in allt i kylskåpet.

-         Hej ungar! Sa pappa glatt.

-         Hej! Sa jag och Justin i kör.

-         Du måste vara Justin?! Sa mamma och log.

-         Jag är Rose, Emelies mamma! sa hon och skakade Justins hand.

-         Trevligt att träffas! Sa Justin och log.

-         Hur många blir vi egentligen? Sa jag och tittade chockat på all maten.

-         Haha många! Sa mamma och skrattade.

-         Min familj och mitt crew kommer plus din familj! Sa Justin och log.

-         Ska vi fira jul tillsammans?! Sa jag och sprack upp i ett leende.

-         Klart vi ska! Man ska spendera julen tillsammans med sin familj! Sa Justin och log.

-         Tack! Mimade jag fram mot pappa när Justin gav mig en kram, eftersom att jag förstod att det var pappas ide. Han log bara ett stort leende som svar.


förlåt för en usel uppdatering! den kommer inte bli bättre heller.... jag åker iväg till England i morgon och när jag kommer hem igen åker jag på läger och sen på semester med min familj, jag kommer inte vara hemma på drygt 5 veckor men när jag kommer hem lovar jag att uppdatera :)
2012-06-12 @ 16:43:08





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback