Min Värld Kapitel 9

Tidigare:

Jag la tillbaka mobilen på bordet bredvid mig och fotsatte tänka på sommaren, det ända som kom upp i mitt huvud var kramen jag fick av Justin och sen kom även händelsen på stranden upp i mitt huvud. Jag kan inte fatta att vi nästan kysste varandra!



Justins perspektiv:

När jag kom hem hade mamma och dom andra redan gått och lagt sig, vilket var ganska skönt. Jag hade mycket att tänka på! Jag tog av mig skorna och gick in i köket. Jag drack ett glas vatten sen smög jag upp till mitt rum. Jag borstade tänderna och tog av mig mina kläder sen kröp jag ner under täcket. Kramen jag hade fått eller rättare sagt tagit från Em innan hon gick hem var otrolig! Den var varm och det började pirra i hela kroppen. Och på stranden, vi kysste nästan varandra!

 

Jag somnade ganska snabbt efter att ha tänkt på vad jag måste göra nu. Jag han bestämma mig för att jag måste prata med Em så att allt är cool mellan oss, jag menar jag gillar henne och skulle mer än gärna kyssa henne men jag vill inte förlora henne bara för att jag nästan kysste henne!

 

 

Jag vaknade vid 9 dagen efter. Jag gick upp och tog på mig ett par jeans shorts och ett vit linne innan jag gick ner till köket.

-         God morgon gubben. Sa mormor och pussade mig i pannan.

-         God morgon, vart är alla andra? Frågade jag.

-         Dom åkte till Walmarts och handla. Om du vill ha lite frukost finns det pannkakor på bänken. Jag går ut med hunden nu! Sa mormor och log.

-         Tack! Log jag tillbaka.

Jag åt lite pannkakor och sen sprang jag upp och borstade tänderna. När jag var klar kastade jag mig på sängen och tog min mobil. Jag skickade iväg ett sms till Em


Hej Em, hoppas jag inte väckte dig men om jag gjorde det förlåt! :) jag undrar om du kanske vill hitta på något idag? Jag behöver verkligen prata med dig! // Justin.

 

Jag la mobilen bredvid mig och väntade på svar. Efter några minuter pep mobilen till och jag öppnade snabbt smset.


Hej Justin :) jag behöver prata med dig också! du kan komma hit om du vill, pappa är inte hemma så vi kan få vara ifred!


Schysst, är där om 10! Seees ;)

Knappade jag in som svar. Jag reste mig upp la mobilen i fickan och gick ner i hallen. Jag tog på mig mina flipflopps och sen gick jag hem till Em.

 

 

När hon öppnade dörren och jag såg henne började jag le. Jag gav henne en kram som hon svarade på och sen gick vi in. Jag sparkade av mig skorna och vi gick och satte oss på soffan i vardagsrummet.

-         Vad var det du ville prata om? Frågade hon och tittade mig djupt i ögonen.

-         Det som hände igår på stranden! Sa jag och tittade tillbaka in i hennes vackra ögon.

-         Kyssen? Sa hon tyst och tittade ner.

Jag lyfte upp hennes huvud med min hand på hennes haka, precis som igår. Jag tittade henne i ögonen och log.

-         Du får inte tro att jag inte ville kyssa dig för det ville jag! Sa jag och hon började le lite smått.

-         Varför skulle du, Justin Bieber vilja kyssa mig? Frågade hon och tittade på mig.

Jag släppte hennes haka och la min hand på hennes kind istället. Jag strök bort håret som hade glidit fram sen tittade jag henne i ögonen och sa

-         För att första gången jag såg dig vart jag mållös. Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra, du är så vacker och jag gillar dig verkligen. Jag har aldrig känt såhär för någon förut! Du är speciell!

-         Jag gillar dig också Justin! Sa hon och börja le.

Hon la sina armar om min nacke och jag la mina på hennes midja. Våra läppar närmade sig varandra långsamt och vi slöt våra ögon. Jag kände hur våra läppar trycktes mot varandra och det pirrade i hela min kropp.

 



Emelies perspektiv:

Våra läppar trycktes mott varandra och jag blev alldeles varm. Det pirrade i hela kroppen och allt runt oss försvann. När våra läppar skildes från varandra öppnade jag mina ögon och såg rätt in i Justins. Vi båda började le och sen pussade Justin mig mjukt i pannan.

 

 

-         Justin?

-         Mm. Mumlade han till svar när vi lite senare på dagen låg i min säg och tittade på film.

-         Är det du och jag nu? Frågade jag och lyfte mitt huvud från hans bröst för att titta på honom.

-         Om du vill de! Log han.

-         Aa det vill jag! Sa jag och log ett ännu större leende än Justins.

-         Men hur blir det med alla dina fans och paparazzis och sånt då. Frågade jag och tittade fundersamt på honom.

-         Vi kan hålla allt hemligt till en början, bara våra familjer och vänner får veta och när vi känner oss redo kan vi berätta för resten av världen. Log han.

-         Det blir perfekt! Sa jag och log.

Jag kröp upp bredvid honom och han la sin arm runt mig. Jag gav honom en puss och sen la jag mitt huvud på hans axel. Det här måste vara den bästa sommaren i mitt liv tänkte jag. Och världens bästa pojkvän, Justin Bieber.


ja det var del 9, så nu är dom alltså tillsammans ;)

jag kommer vara borta nästan hela helgen och jag har ett stort projekt i skolan som jag måste bli klar med så det kanske inte kommer någon del i helgen :( men jag lovar att lägga upp en del om jag får tid! :)
2012-04-27 @ 19:49:49





Namn:
VIP, baby?

E-postadress: (bara synligt för mig)

Bloggadress:

Dear Sara, detta kapitel var...

Trackback